Tuesday, April 21, 2009

Report : Komplot Casting D' Kenyir

Adui...sorry bro, report kenyir baru kuar nie, haha, operasi awal bulan 3 itu hari, akhir bulan 4 baru kuar report! perrgghh...

Apa-apa pun aku cuma uplaod gambar-gamber jerk..korang faham-faham sendiri la citer dia. Enjoy!!

Nie gambar yang first aku snap masa sampai kat Kenyir.
Photobucket
Photobucket
Kelihatan ahli-ahli komplot sedang loading barang-barang kat dalam housebot.
Photobucket
Mahazi dengan pose ala-ala Zol Bulu. Miahaha..
Photobucket
Photobucket
Senjata perang ni beb!
Photobucket
Kat atas housebot.
Photobucket
Housebot yang kami naik.
Photobucket
Prepare senjata perang masing-masing.
Photobucket
Photobucket
Hamid promosi Majalah Sirip keluaran tahun lepas..haha
Photobucket
Mahazi dan Adam berbincang mengenai isu pencemaran air sambil mengikat mata kail masing-masing.
Photobucket
Selepas boring duk ikat mata kail, jom pi lepak kat luar, lagi pun nak sampai lokasi makan masa 4 jam jugak woo...tension beb.
Photobucket
Tahap tension yang tak mampu ditahan lagi...jadik la cam nie..
Photobucket
Photobucket
Ciptaan Allah...Maha Suci Allah...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Wokeh..kat sini kami dah start mancing...enjoy!
Photobucket
Mahazi dan ikan mini yang berjaya dinaikkan beliau..
Photobucket
Hasil...
Photobucket
Photobucket
Aku ngen Se'ri
Photobucket
Aku lagi
Photobucket
Apih Salleh yang setia menunggu ikan..
Photobucket
Hamid standby tunggu penumpang..
Photobucket
Lampan dan Sebarau.
Photobucket
Wokeh la bro...time to go home..
Photobucket
Ni la kepten housebot tue, dia cakap nama dia Captain Jack Sparrow, erkk korang tengok sama ker?
Photobucket
Photobucket
haha..tapi aku memang tabik arr, dia memang cekap bawak housebot nie..lagi pun bot dia laju, bot lain ambik masa 6 jam untuk sampai Taman Negara, dia punya bot 4 jam ajer.
OTW balik, Sam dan Din layan tido...
Photobucket
Pulau ke nie?
Photobucket
Ni la set kareoke kat atas housebot yang kami balun tiap-tiap malam...sampai monyet nak tido pun tension..haha
Photobucket
Jumpa lagik Kenyir!!!
Photobucket

Thats all...overall kira okey la trip nie, tapi masih ada ruang untuk ditambah baik pada masa-masa akan datang. Next trip musti mau rancang baik-baik punya. Kepada semua kengkawan, thanks bro!! gua enjoy trip nie! Kepada kengkawan yang gua tak sebut nama tue bukan makna gua tak ingat kat korang, hehe, gua saja malas...haha. Jumpa lagik lain kali!

No comments: